För att lätta upp stämningen...

Så var det nunnan som gick till läkaren pga kliande i de nedre regionerna då hon var rädd att hon fått flatlöss.
Efter undersökningen kunde doktorn dock konstatera att det inte var flatlöss men däremot bananflugor...

***
Så var det två äpplen som satt i ett träd.
Plötsligt trillar det ena ned varpå det andra irriterat utbrister:
"Ja, men det var ju jävla moget!?"

***
Så var det två sandkorn som var ute och vandrade i öknen varpå den ena säger:
"Schhh, jag tror vi är omringade!"

***
Så var det japanen som ville bli kines, så han gick till en läkare som sa:
"Det är möjligt men vi kommer bli tvungna att ta bort 5 % av din hjärnkapacitet"
"Det är lugnt" försäkrade japanen.
Efter operationen bad läkaren så mycket om ursäkt:
"Vi råkade visst ta bort 95 % av din hjärnkapacitet..."
"De gor ikke noe!"

***
Så var det de tre nunnorna som skulle in i himlen, men först var tvungna att renas i heligt vatten.
"Tvätta den kroppsdel som någon gång vidrört en man" sa Sankte Per.
Den första nunnan steg fram och höll fram sitt pekfinger.
"Jag har en gång rört vid en man med mitt finger" sade hon varpå hon tvättade sig och fick träda genom himlaporten.
När nunna nummer två är på väg att stiga fram rusar de tredje snabbt förbi och kastar sig mot vattnet och sköljer munnen.
"Men vad gör du?" undrar Sankte Per, varpå nunnan utbrister:
"Men jag kan väl ändå få tvätta munnen innan hon skall dit med sin röv?!"

***
Lite av min och syrrans frukostkonversation imorse. Resten har tyvärr fallit ur minnet.

Skall ringa Erik och sedan sova.
Toodles


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: