För tidigt för katt månntro...?

Helt meningslös dag på jobbet. Inte ett jota att göra. Och dessutom mer personal än vanligt. Vettigt. Well, det blev många "personalmöten" inne på kontoret om man säger så. Najjs det med.

Björn skickade just ett sms och frågade om jag och Erik ville ha en kattunge då han har en tjejpolare som har en som vi kan få gratis. Är tydligen "max 3 månader" vad det nu innebär och fortfarande liten. LIte osäker dock med tanke på att vi inte flyttar upp förrän om tre veckor... Dock skall den tydligen avlivas om ingen tar den... Sånt är ju lite jobbigt att höra... Skall prata med Erik när jag ringer sedan så får vi se...

Gårdagen blev mysig även om den inte slutade som planerat. Dels fick jag magknipet-from-hell (troligen inte speciellt bra att fasta hela dagen för att sedan vräka i sig en plusmany från Mcdonkan... troligen...) och dels hade jag förträngt att Erik skulle jobba natt idag vilket gjorde att han gick och lade sig ett par timmar efter mig, runt 5-6 snåret imorse... Och fortfarande sov när jag drog vid 1... Men men, var mysigt ändå. Han tröstade mig med att vi ändå kommer flytta upp till Karlstad om tre veckor och att vi då kommer bo ihop igen. Love.


Ringa nu och sedan sova. Imorn är det Hunnebostrand och Sabaton som gäller! Hell yeah! :D


Bea

tack för din röst

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: