Gratis är gott...

Sitter inne på fujidirekt.se/svepet och kämpar för att få ihop 100 kort som jag kan skicka efter... Or not. Hur fan skall jag kunna hålla ner det till hundra...?! Har massa massa massa kort som jag hade velat ha som papperskort... Sitter och funderar på hur jag skall ta mig runt detta problem... Står att erbjudandet gäller en gång per hushåll... Men... Mitt hushåll är egentligen i Karlstad va? Sååå... om någon här skulle beställa så hade det vart som om det vart två hushåll, right...? :D Problemet om jag sätter det i mitt namn är dock att det antagligen hamnar i Karlstad... Vilket hade vart lite... onödigt... Iof kostar bilderna bara 0,75 kr per bild över 100 så är ju inte som att vi snackar megasummor heller men gratis är ju gott... ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: