Så mycket man vill...

Sitter och försöker få ihop mitt schema och mina pengar med allt jag vill göra. Låt oss säga att det går sådär...
Skall ju till Liseberg med Anna vilket lär hamna på minst en tusenlapp, sedan vill syrran till Göteborg för att shoppa och Karin skall till Stockholm och undrar om jag vill med... Vilket jag ju vill, men allt hänger ju på schema och PENGAR. Det är som pappa säger: dubbel förlust. Du förlorar inkomst då du inte jobbar och samtidigt spenderar du pengar. Dubbel förlust. Suck.

Just nu verkar det bli jobbigt med Karins party den 22e också... Har tenta den 21 så hade tänkt åka hem igen efter den, men så måste jag upp igen den 23e då skolan börjar dagen därpå... Och det blir ju en del i resepengar... Plus att man ju hade velat ta det lugnt någon dag eller två innan skolan börjar igen... Plus att E antagligen tar bilen upp på fredag och då vill han inte hem igen... Gaah, får prata med Karin...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: