Sammanfattning av Fjorden 2009...!

Ok, här kommer picsen, enjoy!

FJORDFESTIVALEN 2009

Torsdag:
Arvningarna med Anna och hennes moder då Becka bangade. Inget favvoband direkt men vad gör väl det när man har bra sällskap? En del bra covers blev det ändå så najjs kväll all in all.




Fredag:
Jobb på dagen innan det blev buss in till stan vid 7. Mötte upp Karin i stan och fortsatte bort till Anna för förfest. Blev massa tjöt, lite ölspel, massa Backstreet boys-videos och en galen Minna. Hade funderingar på att dra vidare upp till Becka och Niklas men bidde inte så. Hade det så fint på egen hand så.
Drog vidare till tälten runt... halv 12-12? Mötte upp Ida på insidan och sedan var det dansa som gällde. Blev raggad på av ett par snubbar (varav en riiiktigt snygg...)(inte samtidigt då!) vilket ju alltid höjer självförtroendet ett par snäpp. Att de antagligen hade fått i sig ett par glas innan försöken behöver vi ju inte nämna. Snyggingen försökte igen lite senare vilket brudarna förklarade med att jag hade "vinkat med honom" efter att vi dansat lite. Vad jag hade menat var ju mer "hejdå, jag går tillbaka till mina vänner nu" men... eh.. det kanske inte gick fram...
Vidare till Harrys när tälten började stänga men då hoppade Ida av. Rätt kul inne på krogen men slog inte tälten. Rätt kass musik, men som sagt, rätt sällskap löser ju det mesta. :P
Nattbuss hem och sällskap med päronen då även de vart ute och gjort stan. Hehe, speciellt pappa... Han körde sick-sack-stilen hela vägen hem, dike till dike liksom... ;D








(bjuder på denna... var på väg att le... inte van att den tar kort så snabbt...Tja, man kan ju inte alltid vara snygg... härligt kort på Anna iaf så ni kan ju cencurera bort min fejja om ni känner för det)




(ok, den är inte vacker på någon av oss men jag tar med den för att... eh... bara för att. Och ni kan gärna cencurera bort den där konstiga utväxten som skall föreställa min arm också för den delen...)




Lördag:
Jobb 14-21. Lite slö men annars prima. Hemma vid 21.30. Hoppade i nya kläder och sminkade mig varpå jag tänkte få skjuts in till stan och Simon. Maten var dock precis klar så blev till att käka lite med päronen innan vi väl kom iväg.
Blev avsläppt vid Skogslyckan där partajjandet redan vart igång ett tag. Mötte upp folket och blev sedan kvar där resten av kvällen. Jag hade väl egentligen tänkt dra mig ner mot stan vid 12-snåret men var visst inga andra som var med på min linje... Blev tjöt, skratt och träpussel för hela slanten istället. Inte helt fy skam.
Och Erik? Jag löste den där stjärnan som jag har! Simon hade en likadan fast storleken mindre, så nu hoppas jag att jag kan lösa den när vi kommer hem igen. ^^
Pappa hämtade mig och Anna vid kvart i tre då jag inte orkat (sry pappa) gå ner till stan för att ta nattbussen hem vid 02.15... Inte så sugen på att gå själv ner till stan heller så...




(Pachara (?) var en jävel på att äta popcorn...)



(koncentrationen är på topp...)
Och Erik? SÅHÄR skall den se ut!


Är Liseberg med Anna-raringen imorgon som gäller. Skall bli najjs. Lite dyrt kanske, men jäkligt najjs. Måste bara se till att komma upp på morgonen... Så kanske är dags att lägga sig nu...? Skall ju ändå ringa Erik innan jag somnar så kanske är lika så bra..

Yes, toodles


blondinbodahl

OMG! sissi!!! HUr tänkte du här? haha jag ser ju inte klok ut på nån av bilderna du lagt upp... gudars!

Cecilia

Äh, tänk inte mer på det, är inga som läser min blogg ändå och de hamnade ju iaf inte på facebook. ;P

Simon

Den översta bilden i mitten på lördagen, vad gör Anna där egentligen? Ser ut som att hon planerar hugga mig bakifrån eller nånting :P För övrigt tror jag Henrik hittade en ännu bättre lösning på träpusslet, utan att man behöver använda något våld. Det kanske är den lösningen som det är tänkt att man ska använda? :P

Cecilia

Haha, Simon det har du faktiskt rätt i, vad har du gjort mot henne egentligen undrar ju jag..? ;P

Och du får visa den alternativa lösningen när vi träffas nästa gång, annars fattade jag ju den med våldet rätt bra. ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: