Hej... typ...

Dålig på att uppdatera men orken finns helt enkelt inte. Jag är helt slut efter jobbet, eller egentligen hela tiden. Tokstressig dag idag. Hela jävla receptionen full av folk och då väljer nummerlappshelvetet att ta slut... Man har ju inte minsta koll på hur länge folk har stått där eller vem som är nästa i kön, och tar man fel blir folk irriterade... Suck.
Elin undrade vid tio-snåret hur sjutton jag kunde vara så glad hela tiden, och eh... jag är nog mest bara övertrött. Då kan allt plötligt te sig roligt. Eller så var jag så trött att jag inte orkade torka bort flinet från läpparna, vad vet jag. Är ju trevligt att veta att man ser glad ut iallafall medan man inombords rabblar varendea svordom man kan komma på. ;) Nejdå, riktigt så illa är det inte... men kanske inte så långt ifrån emellanåt heller... :P
Strax efter tio undrade Elin varför jag var kvar... Hurdå? undrade jag och så visade det sig att jag slutade 22 och inte 23 idag.. Hehe, tur man har koll.

Släktträff igår. Hade egentligen tänkt vara med Anna och myst med film eller något men bidde inte så. Blev informerad om att min moster och min morbror hade fixat något och då kändes det lite ohövligt att skippa't... Även om det inte hindrade Björn... Hmpf. Blev rätt trevligt ändå, satt och pratade med Hanna och Patrik (kusiner) hela kvällen över ett (eller två..) glas vin. Inte det roligaste jag kunde tänka mig en lördagskväll men helklart överkomligt.
Blir till att hitta på något med Anna imorn istället... För då är jag ledig! Mohahah, så jäkla gött...

Annars ser man ju mest fram emot Fallens dagar och träffa Erik igen... Suck, sakna...

Skall läsa lite Inu Yasha och sedan sova. Natti


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: