Vink vink...

Nu skulle jag egentligen vilja skriva något underfundigt och roligt om min dag och mina tankar... Men dagen har varit som ungefär alla andra - stressig men ändå rätt skön så orkar inte orda så mycket mer om det, och mina tankar...? De upptas just nu mest av sängen som jag sitter på, och då inte ens ur någon sexuell synvinkel tråkigt nog. Jag är bara helt jävla fucking slut. Insåg till min förskräckelse att jag körde hem på rutin... Ni vet "här skall jag svänga", "i den här kurvan får jag bromsa lite". "här funkar det med fyrans växel" osv... Jag hade egentligen ingen större koll på vägen men när man kört den så många gånger sitter den i ryggmärgen. Lite läskigt för den person eller det djur som väljer att hoppa fram framför min bil... Lär bli ett SMACK och sedan "nu treans växel och lätt inbromsning"... Nej, vi får väl ändå hoppas att jag märker om jag kör på någon. Bättre sent än aldrig som man säger, right?

Btw så kom de första blocken till det nya huset idag så nu är iallafall tre väggar uppe vad jag såg när jag kom hem i mörkret. Ser najjs ut. Bilder kommer kanske senare...
Kanske skall ringa Erik också... Blir Karlstad imorgon då vi båda är lediga. Yatta.

Puss på er och godnatt


Karin

Haha i torsdags undrade jag om jag överhuvudtaget skulle ha körkort... Blev många OJDÅ, HOPPSAN...! Brorsan hann humma många gånger tur och retur Rotvik... ;P Hehe ja hade ett ännu mer osmikrande kort men de kan du får över msn... ;) Men du har fan rätt om att vinkeln måste va jävligt speciell... Men du är så fin ändå... :D Pöss

Simon

Märka om du kör på någon lär du göra, jag hoppas mer att du märker ifall du är på väg att köra på någon!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: