Blivande porrkändis...?

Underlig dag på jobbet. Ena stunden ser man inte skymtem av en gäst och sedan helt plötsligt har det samlats tio stycken utanför disken. De är som gamar, jagar i flock - tänkte jag säga, men så insåg jag att jag inte vet om gamar jagar i flock eller ej... plus det faktum att gamar väl inte ens jagar då de äter as... men jaja, ni fattar vad jag menar...
Huvudet har inte hängt med idag (gör det ju uppenbarligen fortfarande inte...) varför jag har glömt en massa saker, som när folk kommer in och säger att de inte kommer in genom bommen och jag lovar att öppna den för dem, så de går ut till bilen kör fram och inget händer. Då har jag gått in på kontoret och helt glömt bort vad jag skulle göra så de får komma tillbaka igen... Hade kanske vart ok om det inte hade hänt en fem-sex gånger under dagen... -_-
Jag och Elin som jag jobbade med idag blev även fotade av en fransman. Turist, tänkte jag, medan Elin kastade fram "undrar vad han skulle med den bilden till? Vi kanske dyker upp på någon porrsajt någonstans...?" Tja, den som lever får la se. Skulle ni se min fejja någonstans där ute i porrvärlden så får ni la hojta till. Är väl trevligt att ens nuna kan göra någon dum fåne lycklig liksom.

Satt och hjälpte syrran fixa ner Nero och började av någon anledning sjunga på "barfota uuutan strumpor och skor, vill jag hmhm med dig" (dansa? vara?) varpå hon viker sig totalt. "Är ju självklart at man är utan strumpor och skor när man är barfota!" Well, hon är inte alltid så dum som hon ser ut.

Nu skall jag sova, jobb imorgon också, can't wait, hö hö. Pöss hajj


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: