Där ser man...

Skulle precis ringa sjukhusets växel och se om någon visste om Erik var kvar där eller om han dragit hem, men så ringde Gert. Tydligen har Erik vart pigg nog att ringa hem och fråga efter sina arbetstider i sommar då han behöver komma på återbesök till sjukhuset, men han har inte hört av sig till mig. Tydligen ligger han fortfarande på uppvaket iaf, får tydligen inte åka hem riktigt än. Gert sa att Erik skulle ringa mig så fort han fick åka hem... vilket man kanske hade velat höra från Erik själv, men information som information. Nu vet jag ju var han är iaf.

Och så ringde han precis upp... Han var lite sur för att jag inte förstår varför han inte hört av sig, men med tanke på att vi trodde han skulle vara klar innan 12 så att jag inte skulle hinna hämta pga tentan så blir man ju lite orolig när man inte hör ett ord förrän efter 5... Well, han ringer när han vill bli hämtad som sagt så tills dess kan jag ju återgå till plugget. Tjoho.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: