En liten fundering så här på kvällskvisten...

Satt i skolan till strax efter 22 idag, halvnajjs. Fick en del gjort den här gången dock, thank god, men vettefan hur mycket jag faktiskt lärt mig men det är en annan femma. ;) Tänkte läsa igenom alla anteckningar lite snabbt nu innan jag lägger mig och sedan får jag la kolla på dem igen imorn... Står och väger om jag bör sätta mig i skolan och plugga imorn innan tentan (börjar 14) eller om jag skall vara hemma och ta det lugnt och kanske bara läsa igenom allt en gång till. Tror jag kommer få panik om jag sitter i skolan och inser hur lite jag faktiskt kan... :P

Har funderat på en sak ett tag nu... Alla par runt omkring oss verkar hitta på en massa saker ihop hela tiden, är allt från spelkvällar till grillningar, men jag och Erik är aldrig medbjudna... Sitter och undrar lite varför... Räknas inte vi som ett av paren...? Visserligen vet jag inte hur hajj Erik hade vart att hitta på en massa pargrejer ivf, men man hade kanske velat ha möjligheten att tacka nej oavsett. :) Känns bara lite mysko att alltid få reda på sådant i efterhand.

Anywho, nu måste jag borsta bort vitlökssmaken från min kycklingrulle från min mun så, toodles!


Sandra

fattar inte hur du pallar. sj anser jag att man inte ska plugga för mycket dagen innan tenta o ABSOLUT INTE samma dag. hoppas det går bra. svarar i telefon gör du då inte...för ovanlighetens skull ;)

Cecilia

Äh, har inget emot att plugga mkt dagen innan, men idag blir det lugnt. :P Skall läsa igenom anteckningarna, men absolut inte räkna något. Då lär jag få panik. ;P

Och du är inte speciellt bra på att svara i telefon du heller du. :P

Hanna

inte bara du som inte får reda på sånt...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: