Guten morgen

Drömde inatt att jag var ute och körde med Erik (körde bil alltså, körde inte med Erik) och av någon anledning så höll jag på och slirade fram och tillbaka på vägen och höll på att köra på varenda jävla bil vilket gjorde att Erik inte gjorde så mycket annat än satt och skällde på mig vilket jag inte alls kunde förstå just då. När vi kom fram till vårt hus (som var väldigt likt skolans lokaler..) slog vi oss ned invid väggen och och så bad han om ursäkt och sa att han inte alls hade glömt min födelsedag, varpå han drog fram ett handskrivet A4ark med en massa post-it-lappar på (?) där han hade skrivit att han älskar mig och att han nu på min födelsedag bjöd mig på ett lyxigt spa där jag skulle få bada i en utomhustunna (tänka sig...) vilket gjorde mig enormt exalterad. Sedan ringde pappa och sa att badtunnan som stod ute på deras gräsmatta hade börjat läcka så det kunde inte bli något bada av trots allt...

Dessutom drömde jag att jag och familjen och en jävla massa annat folk var iväg på något äventyrsland med labyrinter, vattenfall, grottor osv osv. Bara det att om du gick fel så kunde du dö. Och jag gick fel. Men jag klarade mig dock efter en väldans massa springande, klättrande och uppletande av diverse gömställen. Fun huh? :P

Well, nu är frukosten uppäten så skall dra mig till skolan för en sista dag matte. Yiiha!


Sara

Sv: Eh, jag bara gör det som kul och kan egentligen ingenting om måleri. =) Men jag köper vanliga målardukar som finns på ex Claes Olsson eller Rusta och använder akrylfärg. Med staffli, menar du vad jag har själva duken på när jag målar? Isåfall har jag den bara platt bå ett bord eller i knät och kör på.. =) Som sagt, riktig amatör.. =P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: