Man or woMan..?

Jag: Hopps, vart har min frisör tagit vägen då?
Syrran (med mobilen fastklistrad vid örat som vanligt): Jävlar ja, jag skulle ju klippa dig...!
Jag: Äh, går la att göra någon annan dag också, är ju ingen panik.
Syrran: Eh... jo, det är det. Du ser hemsk ut.

Syrran undrade häromdagen om jag verkligen var en tjej då jag inte kan göra ett skit med mitt hår. Jag kan låta det hänga fritt och jag kan sätta upp en tofs... Men det är ungefär så långt som mina kunskaper sträcker sig. Jag var änna korthårig, snudd på snaggad när alla andra brudar roade sig med sånt. Det var visst en miss. Min kära syster tillade desutom att jag ser ut som en man när jag drar bak håret, gissningsvis i en tofs eller knut. Jag är depp.
Hört liknande kommentarer från min käre pojkvän också, så kanske skall börja ta det på allvar...?

Ser jag ut som en man? o_O
Snyft. Riktigt så illa kan det la inte vara? Även om jag nu inte har det allra mest feminina ansiktet...

Jadu Erik, du kanske har blivit ihop med en hycklare? Jag kanske egentligen är en man som försöker föreställa en kvinna? Jag kanske är en transa?!
Nej, de är nog också bättre än mig på att göra frisyrer och vara kvinnliga. Fan.




PsykologiJenny =)

Hej du! Tänkte bara tala om att jag tittar in på din blogg emellanåt och får mig ett gott skratt..!! :) Du är ju för komisk!! (det är alltså en komplimang ;)) Och jag har då aldrig tvivlat på vilket kön du tillhör, så det så :D (fast det kanske inte säger så mycket när det kommer från en fd byggnadsarbetar som just nu bygger sig ett hus ;)... Ha ri bra iaf å fortsätt å ro mä! Pöss!

Cecilia

Haha, tack för den kommentaren, den värmde. ;)

Var bygger ni hus nudå btw? Vad blir det för något?

Och klart jag skall göra mitt bästa för att roa dig, är ju det jag lever för! ;P

NAISY- Anna i landet Upp och Ner

Hehe, ärlighet varar längst, eller hur var det nu?

Simon

HAHAHA! Härlig syster du har =)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: