Måndag...

Tror tentan gick bra. Borde klara mig och har kanske till och med chans på en fyra om han är lite snäll med rättningen... Tiden tog dock slut för mig precis för som de flesta andra, så hann inte helt klart i tid, vilket stör mig grymt mycket. Men så länge jag klarar mig så skall jag la inte klaga.
Legat någon timme ute på balkongen men var förbannat varmt och egentligen rätt tråkigt så blev till att hoppa in igen. :P Skall sätta mig med skissen också, har examination imorgon kväll... Och materialtenta på torsdag... Och sedan mattetvåan nästa fredag... Hehe, najjsigt.
Erik har ännu inte hört av sig, och då jag är som jag är, har jag nu tänkt ut alla tänkbara scenarion, allt från att han dött på operationsbordet till att han dragit iväg för att spela frisbeegolf och glömt sätta på telefonen igen. Mer sannolikt är väl att han fortfarande ligger på uppvaket dock. Även om klockan börjar bli väldigt mycket... Han hade tid halv 9, borde de inte vara klara nu efter 3? Han kanske är iväg och spelar trots allt...

Well, dusch, mat och skiss nu. Här har vi inte tid att sitta. ;) Pöss på er


Simon

Och själv har jag soooooooooommarlooov =)



Vad är det för operation han har haft btw?

Cecilia

Haha, så fort mitt sommarlov börjar kommer jag börja jobba... surt, men pengar behövs. :P



Erik har opererat bort den polyp som ockuperat hans näsa det senaste året. Härligt att han äntligen kan andas ordentligt igen... ^^

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: