Money money money, would be funny...

Satt i skolan till runt halv 5 då jag drog till stan med Erik för att köpa linsvätska. Väldigt upphetsande indeed. Trots tjöt ville han dock inte med och spela frisbeegolf efteråt (big surprise) så blev en sväng till Maxi istället där vi skulle inhandla lite basvaror i form av mjölk, bröd och flingor... Vilket slutade i en full korg som vanligt.
På vägen in hade Erik sagt att han inte visste hur mycket pengar han hade så han ville inte köpa en massa andra saker vilket jag hade tolkat som att han betalade men att vi skulle kontrollera mängden varor... vad han egentligen menade var dock att jag skulle betala... Vilket jag upptäckte vid kassan när han bara gick förbi och ställde sig i slutet av bandet för att packa... -_-'' Jävla tur att jag ens hade med mig kortet då jag traskade runt i mjukisbyxor och hade lämnat jacka och resten i bilen... Rätt irriterande dock då jag väl ansåg att det var hans tur att betala och jag kände mig som att jag blev satt på pottkanten då jag inte hade en aning om hur mycket pengar jag hade på kortet och köpet gick på 250 spänn... Halvpinsamt om man inte har tillräckligt med pengar...
Sedan trodde han sig inte ha tillräckligt med pengar på kortet för att köpa Mcdonkan till oss båda på hemvägen heller och här blev jag grymt irriterad. Till hans försvar skall dock sägas att han väl kommer betala bensinen hem nu till helgen, men anledningen till att jag sällan tankar bilen är att jag typ aldrig åker med den. Förutom hemhem och till affären ibland då... Well, vi behöver ta ett snack om ekonomin rätt snart innan det börjar irritera mig för mycket så det blir en stötesten i förhållandet.

Hoppade in i sovrummet för att "vila" när vi kom hem och hade käkat vilket resulterade i att jag blev väckt nyss.. :P Kunde man ju anat. Well, nu skall det sovas på riktigt, så toodles.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: