Någon som har en flygbiljett till övers...?

Är så grymt sugen på en resa just nu. Alla är fan ute och reser. Kollade igenom Sandras bilder från veckan i Grekland, och det såg väl inte fy skam ut kanske... Rätt underbart faktiskt. Mamma och syrran åker även de till Grekland nu på fredag och även Sara och André skall iväg, men till Bulgarien... Jag bara undrar, jag då?! När skall någon tänka på lilla mig och bjuda med mig på en resa till varmare breddgrader, ha?!
Är väl ingen idé nu på sommarn då vi båda måste jobba och spara pengar och i höst är ju skolan igång igen... Men kanske skulle kunna bli en restresa till hösten ändå...? Om jag har riktig riktig tur och mitt och Eriks schema klaffar och vi inte har några tentor eller inlämningar och han är sugen och jag har pengar och vi hittar någon resa... Då kanske...
Många om. Tills dess får jag la... jobba... uff. Nu skall det sovas ivf, puss på er.


Blondinbodahl

ja vill jag med.. d e då fan att man inte e gjord av pengar!

Cecilia

Jag VET! Att inte en jävel bjuder en, dåligt tycker jag, mäkta dåligt.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: