Tenta numbero 2 avklarad...

Hopps, nu var materialtentan avklarad. Eller tja.. för den här gången iallafall. Rätt troligt att jag har en till omtenta att se fram emot i höst, yippie. Hade nog prioriterat fel delar av teorin (märkte jag...) så känns sådär. Om hon är jättesnäll med rättningen (vilket hon inte är) så kan det gå vägen. Hoppet är det sista som överger människan som det sägs.

Behövde inte köra Sandra och Anton till flygplatsen imorgon, vilket väl är najjs för min del, nu kan jag istället sätta mig i skolan med matten mycket tidigare... tjo... ho... Frågan är ju om jag är så duktig att jag faktiskt sätter mig med den imorn... Är after work vid fem, och sedan var det väl tänkt att jag och E skulle på bio på kvällen, så får se hur prioriteringarna ser ut imorn. Avslutningsfest för Jenny på lördag också, både hon och Jeten slutar ju nu. Lär väl inte känns en männska förutom de två nämda och Erik, men jag kanske överlever ändå, vem vet. :P

Lite illa det här, gick hem med tanken att "ikväll är jag fanemig LEDIG, nu kan jag göra vad jag vill, skall inte ens tänka på plugget" och... eh... jag har inte gjort ett jota... vilket väl är najjs på sätt och vis, men man hade ju velat passa på och gjort allt det där man inte känner att man hinner i vanliga fall... Diska behöver jag dock göra och det lockar ju sådär mycket... :P

Pöss på er iaf


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: