Vi lägger ytterliggare en till listan...

Första dagen på jobbet idag. Är helt slut. Verkligen helt slut. Sov typ inget i natt vilket väl kanske inte gjorde mig piggare och mer sugen att komma upp imorse vid 7. Vilket väl kanske kan förklara morgonens missöde... Skulle ta Volvon till jobbet och den stod parkerad i garaget (åh, vad jag hatar det garaget... förbannat smalt och så har vi breda bilar, finfin kombo...) jävligt långt till höger vilket gjorde att när jag skulle backa ut hade jag ungefär två centimeter till godo för att inte kapa högra backspegeln... Därför hade jag full fokus på att klara mig ut, varför jag inte tänkte på när jag la om ratten att det stod ytterliggare en bil parkerad ute på uppfarten... Ni kanske kan gissa resten..? Well, ingen större olycka skedde men touchade bakre plastskärmen eller vad fan det är på granadan (tacka gud att det var den och inte den andra volvon...) vilket orsakade en liten spricka... Blev en liten repa även på volvon men den flyter in rätt bra bland resten. ;P Finfin början på dagen oavsett. Liksom, HUR kunde jag missa den? Tror jag sov bakom ratten, enda tänkbara förklaringen.

Dagen har annars varit bra. Blev satt på att borsta minigolfbanorna vilket var förbannat varmt - strålande sol, typ ingen vind och långa jeans... Den mörkblå hafstenströjan åkte ju av jävligt fort vill jag säga, höll på att dö i den. Lär ha träningsvärk imorn också och händerna gör ont... Jag är måhända en vekling men jag är inte van vid att sopa i ett par timmar... så det så. Upptäckte dessutom att vi fått en mjukglassmaskin... mumma! Fick dessutom...

Allvarligt?! Brorsan kom just in och skulle låtsasslå mig i huvudet med en träklubba... varav själva klubban LOSSNAR och faktiskt träffar mig mitt i huvudet... haha, fuck vad ont det gör, kommer bli en redig bula. Härligt med syskon...

... käka upp en misslyckad som jag försökte fixa, för det var tydligen tillåtet medan man "övade" på att få till det bra... ;D Vi tackar, bockar och tar emot. ;D

Snart mat här, luktar grillat i hela huset... Magen mullrar...

Ett stort grattis till min käre andlige fader Bosse som fyllde 50 i fredags också btw. Var på öppet hus igår precis när jag kom hemhem. Var najjs men svårt att konversera med folk när hjärnan går på tomgång.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: