En liten mosad potatis i egen hög person...

Min hjärna kan jämställas med en mosad potatis just nu så förvänta er inga finurliga kommentarer eller målande meningar. Så här trött har jag inte vart på länge. Uff säger jag bara,

Blev en sväng till Trollhättan och Erik igår. Blev ingen frisbeegolf dock tyvärr, men vi roade oss med cykling, bio och mys istället. Riktigt najjs. Såg Hangover, riktigt bra film trots inte allt för höga förväntningar. Kanske pga av inte allt för höga förväntningar...? Värd att se iallafall.




Sov över hos Erik och blev väckt av sotarn runt halv 10-10. Min tidsuppfattning var sådär bra. Då vi kom i säng väldigt sent (eller iallafall somna...) valde vi att fortsätta sova när Erik kom tillbaka till sängen. Och där förblev han liggandes när jag drog hem en bit efter 11.
Låg en timme och stekte på gräsmattan innan maten var klar och sedan var det jobb som gällde. Vi var bara två större delen idag, och det märktes. Telefonen har ringt konstant och de jääävla ungarna har hängt på klockan i aktivitetscentrat så det har plingat, och plingat, och plingat och plingat... för att köpa ett tuggummi... i taget...
Var en mysko snubbe som har hängt runt hela dagen också och typ bara smilat... Funderade på om han inte hade alla hästar hemma eller om det bara var för att han var av utländskt ursprung, men han ställde en massa frågor men verkade inte riktigt förstå svaren... Och hela tiden det där leendet...
Fick ett samtal från en gubbe som pratade rätt otydligt och under hela samtalet satt han och diskuterade allting med frugan vilket gjorde att jag inte hade någon koll på när han pratade med mig och när han pratade med henne. Jag hörde hela ordväxlingen och de höll på och tjötade fram och tillbaka om vilken stuga de skulle ha för de hade ju haft en speciell förra gången och den ville de ju ha igen men fanns inte den så ville de ju ha en annan men de ville väldigt gärna ha den ändå för den var ju så bra läge för hunden men vilket datum det blev spelade inte så stor roll för de var ju pensionärer och kunde ju när som men de ville ju väldigt gärna ha den stugan förstås så ett annat datum kanske skulle funka men det är klart de kunde ju ta vilken som... GAAAAH!
Fick även en diss från en snubbe (även om han försökte låta rolig och skämtsam) som beställde tre stora starka... Vid det här laget hade jag inte mycket mer än potatismos mellan öronen, så var väl inte i det brightaste laget men ändock. Frågade vad han ville ha (vi har bara flaska) varpå han säger att jag ju får tala om vad vi har först. Jaja, med det gjort väljer han tre Eriksberg. Så jag plockar fram dem och tänker ta betalt... Varpå han säger att han vill ha en öppnare också. Jag är oförstående men pekar på skålen med en massa öppnare bredvid honom. Inte tänkte jag på att jag var tvungen att öppna flaskorna då jag inte får sälja dem oöppnade... Och när han vil ha dem upphällda väljer jag första bästa stora ölglas... som råkar vara ett 0,4 liters glas... när jag säljer en 0,5 liters flaska... "Oj, hehe, det fick visst inte plats i det glaset nej..." får jag fram varpå han utbrister "Nej, det kunde jag också räkna ut, kan ju vara för att det står NOLLKOMMAFYRA på kanten där." Ibland riktigt älskar jag mitt jobb.

Den här bilden tyckte jag var lite rolig dock.

Två flaskor rödvin... hehe.

Nej, sova nu. Lär somna så fort jag lägger huvudet på kudden. Fy fan vad ont jag har i nacke och axlar btw... så om du läser detta Erik så får du gärna komma förbi och massera mig. Du är ju ändå ledig så du kan ju inte gärna ha något bättre för dig eller hur? ;)
Varför sitter jag egentligen här odh förpsiller tid när jag håller på att somna sittandes..?!

Pöss och godnatt på er


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: