Utgång i Trollhättan...

Tänkte jag skulle slänga in lite bilder från helgen ihop med det sedvanliga tjötet... Karin hämtade upp mig runt halv tio-tiden igår och så åkte vi vidare för att hämta upp Anna och hälsa på Minna. Och måste bara säga att jag är förälskad... Anna varnade mig att hon kroppsvisiterade alla gäster innan de gick och det var jävligt synd för kan slå vad om att Minna skulle fått plats i fickan... Bättre lycka nästa gång kanske...?

Väl i Trollhättan satt vi och tjötade allmänt hemma hos Karin innan vi drog oss ned mot centrum sent omsides. Hamnade till sist på Butlers ihop med Adam (gammal skolkamrat från högstadiet) där vi överraskat insåg att det var gratis inträde. Sånt gillar vi skarpt. Vad vi inte gillade var att musiken var totalt ovarierande och att skorna fastnade i allt klibb på golvet... Alltså, man har ju varit med om en del kladd på golven tidigare men det här var fanemig extremt... Skorna fastnade verkligen så man trampade ur dem så fort man rörde sig... En aning störande.
Nattamat på Amys (?) med kycklingkebab och vitlökssås. Mumma. Jag käkar ju dock inte upp allt och är ju van att Erik rensar min tallrik (låda) så kändes lite dumt när man slängde hälften... Men men.
Var helt ljust ute när vi traskade hemåt och vinkade av Anna och Adam (!?!) innan jag och Karin fortsatte hem till henne. Tjöt fram till en fyra-halv fem innan man slocknade.

Glass, juice och lite annat plock inhandlades på Jätten nästa morgon när vi mött upp Anna och sedan spenderades några timmar slappandes, delvis i solen utanför Karins lägenhet. Hemma igen runt halv 4-4 efter att ha stannat till på Torp för införskaffande av potatissallad, godis och inflyttningspresent till Elisabeth. Bangade dock festen till slut iallafall, inget sug helt enkelt. Plus att jag såg ut som ett monster med blodröda ögon. Kände mig sådär sexig.
Har istället blivit massa sol, läsande, grillning och tjöt med Bo och Annika som kom utcyklandes (!) och nu hade jag faktiskt tänkt sova... Så fort jag laddat upp bilderna då...












(Okej, jag har en thing för posering i trappor, so what?!)

Det är tur att man inte är blekast i skaran. Hade ju vart synd... Riktigt så blek är jag dock INTE, måste vara min utstrålning som bländar kameran helt enkelt, enda förklaringen. ;)




Som sagt... rätt ljust när man gick hem...


Hahaha, checka in Karins parkering utanför Plantagen... Jag tycker den är helskön. "Ojdå, jag stod visst inte så långt fram..." Haha, näe, typ inte... :P
Jag är urusel på att sålla bland bilder, jag lägger helt enkelt in alla jag tycker är bra, eller iallafall så gott som alla. Orkar ni inte kolla igenom dem så låt bli liksom. ;P

Tänkte bara slänga in en bild på en liten tavla som jag fick av mamma idag också som hon köpt i Grekland innan jag avslutar. Helskön.


Puss och godnatt på er alla sömntutor! (idag skall jag dock gå till sängs ensam, utan vare sig Erik eller bok, får försöka överleva ändå) Toodles!


Karin

Hehe gillar alla bilder starkt! :D Fin fint! Kramar

Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!



Just nu har vi även utlottning på en Design!!!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: