Postnummer på spanska...?

Vet ni vem som tittade in idag för att tala med Kjell...? Fredrik Ternander... Vår gamla högskolelärare... Fuck vad jag hatar sådana möten... hoppades att han inte skulle känna igen mig men jodå... Damn.

Skulle checka ut en gäst som stannat två nätter och då han råkat glömma sitt campingkort vid incheckningen hade jag lagt det vid ena datorn inne på kontoret... Där det dock inte låg kvar nu... Aaaaaa... ttans. När man vänt upp och ned på hela receptionen utan att hitta det är det bara att ödmjukt be om ursäkt och fixa ett nytt som vi får stå för... Vilket naturligtvis inte funkar då systsmet strejkar... GAAAH!? Löser sig efter en jävla massa pill som tur var dock. Ingela frågade om de ville ha kaffe som lite kompensation men de ville bara ha varsin Hafstenpenna... :P

Fick även ett spanskt par som inte pratade någon engelska alls... Blev en rejäl utmaning att försöka göra mig förstådd med de få ord spanska som jag minns.. men det gick... Vad heter tex postnummer på spanska?! Jag försökte med "numbero de la calle, och numbero de la ciudad" osv osv, men de bara smattrade på och pekade på sin gatuadress... Jaja, whatever, får la skippa postnumret då... de kanske inte ens har postnummer i Spanien...?

Nu sitter jag och väntar på Karin... Skall iväg till Thn för partaj... Är till och med klar i tid.. Rejäl bedrift för att vara jag...

Nu tänkte jag kila upp för att se när hon kommer.

Toodles


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: