Oookejj...?

När jag stod och diskade tidigare upptäckte jag att vi saknade ett av de vanliga glasen, och hur jag än letade igenom lägenheten kunde jag inte hitta det. Med tanke på att vi lämnar glas lite överallt (och då menar jag överallt...) tänkte jag att jag kunde missat det, men nu fick jag höra att det är borta. Vid förra festen här (när jag var hemma i Uddevalla) hade tydligen en snubbe tagit med det ner till stan och sedan slängt det...?! Ehm.. okej...? Erik hade inte vetat det förrän i taxin på vägen ner och då är det ju lite sent att göra något. Spela roll egentligen, var ett billigt skitglas från Ikea, jag är mest bara förbluffad att någon kommer sig för att ta med ett riktigt glas från en fest när man skall ner till stan... Tydligen hade Erik berättat detta för mig när jag kom tillbaka, men min hjärna måste vart i dvala för jag har inte minsta lilla minne av det.
Well well, NU ska jag sova iaf. Jävla massa inlägg det blev då... Godnatt på er


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: