Are you happy?

Hittade denna på C-Rs hemsida. Tycker den är rätt smart.


Utöver detta kan jag ju säga att jag har gått runt med magont typ hela dagen, med resultatet frekventa besök till the ladiesroom för att pudra näsan nu på eftermiddagen/kvällen. Eriks gissning är att det är köttbullarna som jag käkat de två senaste dagarna som kanske inte längre är riktigt... ätbara. De ser bra ut och de smakar bra, men jag kan inte komma på något annat som jag stoppat i mig som kunnat vart dåligt. Inga mera köttbullar för Sissi iallafall, det är ett som är säkert. Fick bli korta rundan med Helena idag bara för att det krampade så i magen, sådär najjs om jag får säga det själv.

Utöver detta trevliga prat så börjar det samlas en del pers som skall vara med och festa på fredag. Erik har fortfarande inte bestämt sig och det lär han nog inte göra förrän på fredag eftermiddag om jag känner honom rätt. ;) Pratat med några i klassen men inte många, får se hur det blir. Är lite rädd att fok skall tolka det som ett födelsedagskalas och känna sig tvungna att köpa present om de skall komma, och det är ju inte riktigt tanken. Visst är det kul med presenter, men tanken är ju mer att jag vill att folket skall komma. Jag är partysugen och då vill jag ha mina närmsta omkring mig. ;P Alla kan ju inte komma tyvärr, av olika orsaker, men det får vi la ta igen när jag kommer hem vid jul antar jag. ^^

Snart dags att hämta in den sista tvätten också... Gissa vad Sissi var smart nog att göra? Hon missade att lägga ner sina byxor och långa leggins i tvättkorgen så de förblev otvättade!? Smart. Speciellt mina mjukisbyxor som jag haft på jobbet skulle behövas tvättas för de är smuuuutsiga. Resten klarar sig la ett tag till iof, och vi tog tvättid igen nästa vecka, men ändå...?! Suck.

Well, orka skriva mer, toodles.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: