Denna dagen avklarad, bara resten kvar...

Självstudieuppgiften inlämnad och dagens uppgifter är väl i stort avkryssade. Bara resten av veckan kvar då. Det som är bra är att Mysan jobbade med mig idag vilket betyder att hon också måste sätta sig med inlämningsuppgiften imorgon så jag blir iallafall inte ensam. Eller iof, det lär jag inte bli ändå, för som My sa: Vi har en underbar klass där alla hjälper en om de kan, så vi kommer få hjälp av de andra imorgon även om de är klara. Känns bra. Så länge man inte blir en igel och skiver av de andra allt för ofta så är det nog lugnt. Om inte annat så fick de skriva av min första inlämningsuppgift idag då jag klarade mig medan de fick retur så borde nog vara lugnt. ;)

Sova nu iallafall, kroppen är helt död. Kommer bli kul att gå upp imorn. Inte.

Godnatt


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: