En liten aptitretare med en gammal kärring...

Bilder skall snart publiceras. Blir kanske inte överdrivet många (ehm...) dock då jag uppenbarligen har fotat lite tak och lite himmel och lite annan skit som kanske inte gör sig som så bra bloggunderhållning. ;P

Min mage har dock vrålat i några timmar nu så tänkte fixa lite käk innan jag sätter mig med ett megalångt blogginlägg, så för att stilla bildsuget får ni denna så länge:

Denna lapp, skriven med megastor storlek på ett liggande A4, låg på brorsans diskbänk när han flyttade in. Vi anar att det är grannen ovanför som lagt den där då hon hade hans nyckel...

Om ni inte ser så står det:
"Var så vänlig att tala till mig på ett hövligt och älskvärt sätt utan att höja rösten och utan att på något sätt irritera mig. Hos människor i min ålder kan invändningar, motsägelser och annat taktlöst prat framkalla ökat blodtryck och för mycket magsyra. Då kan jag lätt bli otrevlig."

Detta är alltså kvinnan som välkomnade Björn när han presenterade sig, med att skrika att det skulle vara tyst klockan tio och att hon inte tålde några höga ljud, vare sig musik eller prat. Några dagar senare hade hon ringt på och när Björn öppnat hade hon gormat om att han var för högljudd och att han störde, när han egentligen inte hade gjort något alls, utan bara haft vanliga vardagliga ljud för sig. Nu har dock hyresvärden pratat med henne och tydligen är hon väldigt spak efter det... :P

Now, feedingtime.
Laterz


helena

nämen vilken söt och rar liten tant! Efter de där vackra orden vill väl alla bete sig ÄLSKVÄRT mot henne? ;p Brorsan din borde arrangera en stor härlig husfest så dom kan lära känna varandra bättre!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: