Ett enda ord...

Och med ett enda litet ord blev allt så mycket bättre. Tänk att det krävs så lite.

Insåg att jag skall jobba 13-22 imorgon. Sådär lockande faktiskt, men måste man så måste man. Blir en tuff dag, men får hoppas det roliga folket jobbar sent och att det finns mycket att göra så är det la lugnt. Tänkte jag skulle börja med nästa inlämningsuppft ikväll också. Plus att jag måste laga mat så att jag har matlådor tills imorn. Yes, precis vad jag vill göra en söndags kväll. :P


helena

Ja, visst e såna pass trevliga. hrm. Som på lördag, då ska jag jobba 14-23.30. Wunderbahr. Jag har för övrigt också en hel hög med halvstörda kort, men har inte heller orkat lägga ut dem än ;p

helena

och vad var det förresten för ord du syftade på? nyfiken Hade du inte tänkt säga det eller, ha?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: