Mirakel kan ske.

Haha, jag älskar när sånt här händer. Min dator har självläkt! :D Det går nu både att spara bilder i och ladda upp bilder från olika mappar. Det som den vägrade göra förut då jag kunde bara komma åt att spara i och öppna ur min "Skolarbete"smapp av någon anledning.

Well, jag kan ju behöva lite medgångar, resten går ju piss. Har en uppgift som skall in idag och jag kommer typ ingen vart för jag FÖRSTÅR inte den jävla uppgiften. Vi skall tolka en bild och jag har valt en av Munchs tavlor, men del två i uppgiften är att vi skall tolka alla symboler och liknande och jag HITTAR INTE EN ENDA JÄVLA SYMBOL!? Känns bra. Verkligen. Och är ju inte som att jag kan sitta hela eftermiddagen/kvällen heller för jag börjar ju jobba klockan 15... Är sådana här dagar som jag önskar att jag inte skaffat mig ett extrajobb.

Dock kanske det skall sägas att jag trivs väldigt bra på mitt jobb, alla (typ...) är jättetrevliga och skämtsamma och gårdagen var grejjt. Hade hur kul som helst, så är rätt najjs.

Nej, fortsätta med plugget nu. Laterz


Simon

Think outside the box! Hitta på något, på ren svenska. Antingen det är en kvinna med långthår, en orangemålad himmel eller om det är en skrikande katt...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: