Nej, men vem är förvånad liksom...?

Suck. Varför är man så dålig på att göra saker man bör? Jag hade tänkt sitta med inlämningsuppgiften iaf... ett tag liksom, men det enda jag gjort är att titta på den och jämföra med mina anteckningar. Jag har inte skrivit ned en enda nuffra liksom. Smart. Funderar på om jag skall skriva ned uppgiften och alla värden imorn när jag kommer hem efter skolan och sedan ta med blocken till jobbet så jag kan sitta med uppgiften på lunchen där...? Eh... jo, jag är rätt social av mig så... ja... Alternativet är ju att sitta med den efter 22 där när jag slutar och sedan sitta efter skolan på tisdag då den skall in senast 16... Framförhållning is tha shit.
Har iallafall inga extra arbeten som skall in i Visuellt tänkande så jag skall la vara tacksam för det lilla antar jag. Slipper ju iallafall den stressen. Alltid något.

Dessutom är jag irriterad på mig själv för att jag käkar så dåligt. Idag åt jag typ en halv pizza till frukost/lunch och efter det har jag käkat... well... lite godis och chips. Verkligen jättesmart. Kanske finns en anledning till att jag är så trött och grinig för jämnan...? x_x

Nej, skall sova nu iallafall. Har ju en härlig dag att se fram emot imorgon. ;)


(Och för den nyfikna Helena skall la tilläggas att det lilla ordet var "förlåt". ;) )


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: