Ooooch det ni alla väntat på...

Korten från i lördags:
(möjligt att jag snor ett eller annat från de andra deltagarna då min kamera är pissdålig...)















Haha, det blev bara mina bilder ändå... Äh, slänger med några favoriter bland de andras bilder också, varför gå och lägga sig i tid liksom? Verkar onödigt.

Fick present... ^^



Och ja, det var bara bilder på mig... So? Ja, jag är ego. Ba ä så läxxom. Bårn lajjk thätt.

Sova nu, ännu en härlig dag med maskinelement imorgon. Skall köpa boken av Sara iallafall så kommer lite billigare undan. Alltid något. Nu skall jag gosa med min kära pojkvän så laterz...


Simon

Yay, som jag har väntat på dessa bilder! Har till och med läst alla dina senaste inlägg IFALL du skulle lagt ut dem! Hur skulle jag kunna sovit utan dessa bilder? Erhm... okej, överdriver.



Härligt att se bilderna ute iaf, synd bara att de syns i så liten storlek här på bloggen, cheers!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: