Stora marginaler. Inte.

Haha, hörde idag att vi även skall ha en inlämning i Visuellt tänkande på torsdag. Ja men varför inte liksom? Jag har ju ändå så mycket tid över så kan ju lätt lägga ner några timmar på att skriva den.

Såvida jag låter bli att sova that is.

Vilket jag inte planerar att göra, så jag tror nog att jag tyvärr kommer att bli mycket sjuk på... säg onsdag eller torsdag. Jag kommer nog mirakulöst tillfriskna tills på eftermiddagen när jag skall jobba och nästa morgon kommer jag att vara helt kurerad.

Lärarn drog över lektionen med en dryg kvart idag så istället för att ha relativt ok med tid nu när jag kom hem hade jag plötsligt typ ingen tid alls. Så hanns inte med att laga mat så fick bli mackor. Najjs. Sitter och tuggar som en galning här framför datorn för att hinna bli klar i tid... Inte alls sönderstressad.

Well, off we go. Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: