Tittut...

Borde börjat med inlämningsuppgiften nu efter jobbet men då jag har heeela dagen på mig imorgon (yejj...) så skiter jag i det just nu. No ork liksom. ;) Måste dock slänga ner alla mina smutskläder (speciellt byxorna som jag missade att tvätta sist!?) i tvättkorgen så att Erik får med dem imorgon. Om möjligt så skall jag försöka komma hem så tidigt jag kan för att hjälpa till men är iallafall skönt att ha möjligheten att sitta kvar i skolan. Jobbar ju ivf (ovanligt...) på onsdag så kan inte sitta speciellt mycket då oavsett liksom så bör bli klar imorgon.

Well, kläder och sova nu. Pöss och godnatt

AH! Guess what btw!? Sissi har fått ett myggbett, jag repeterar, ett MYGGBETT under sin fotsula och detta håller på att driva henne till vansinne. Sista november och Sissi skaffa sig ett myggbett. Tja, varför inte liksom? Ligger ju inte i fas med något annat så varför detta? Kan inte någon komma hit och klia? Jag DÖÖÖR!?

NU; godnatt


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: