WOOOOHOOOO! :D:D:D

JAG KLARADE HÅLLFEN!!!!! :D:D:D:D:D

Inga stora marginaler som vanligt (den där 4an som jag tror mig kunna få ibland verkar än så länge rätt långt borta. Konstigt hur man kan känna sig så duktig när man sitter och gör gamla tentor men när man väl sitter där på sin egen så är det precis så att man klarar sig...) men jag klarade mig ju iallafall, det är huvudsaken. Då behöver jag inte tänka mer på det ämnet utan kan koncentrera mig på kretstekniken i jul. Hehe, yejj... Well, måste ju ta tag i det någon gång och julen funkar prima då jag slipper omtenta i hållfen i januari och kursen Visuellt tänkande tar slut innan juluppehållet så har maaassa tid att lära mig om kretsar och olika kopplingar och annan skit som jag förträngt tills nu. Najjs najjs. :P
Nu skall jag jäsa en liten stund efter den halva pizza jag just tryckt i mig och sedan skall jag ta tag i inlämningsuppgift nr 2 i Maskinelement. Mumma.

Puss


Hanna j

GRATTIS:D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: