Blev visst ändrade planer...

Är lite depp. Skulle få en myskväll alternativt biokväll med älsklingen, men han valde visst att festa istället... Och då var det ändå han som hade föreslagit bio eller mys eftersom planen var att han skulle festa imorgon... Lite snopet så när man nu sitter här helt ensam hemma. Eller tja, Stitch har la gömt sig i nåt hörn av lägenheten, men just nu räknas faktiskt inte han. Hade velat ha min pojkvän här. Och detta berättade han medan jag satt i skolan och räknade hållf. Fick ett jättedunkande i bröstet och hade jag vart ensam och hemma hade jag lätt kunnat börja grina. Tentaplugget börjar tära på nerverna. Skall till skolan och plugga imorgon också, vet dock inte vilka tider än då det beror på när eller om jag skall med Helena på den där mässan... Om jag skall det och vi åker tidigt så skall jag till skolan efteråt, skall jag inte med så är det skola hela dagen som gäller. Sedan finns ju alternativet fest på kvällen också, men jag kommer nog få gå på dagsformen där. Känns det hyffsat och som att jag har en chans på hållfen så kan jag hänka på, känns det piss så är det mer plugg som gäller.

Är Idol på TV-n sen iallafall, så har något att titta på. Funderar på att sätta mig och skissa lite på mitt  formelblad också. Har ju inte speciellt mycket bättre för mig oavsett liksom. :P

Puss så länge


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: