Deppmusik på en bra dag.

Tänkte bara sticka in huvudet några minuter för att kludda ner några fler meningslösa ord medan jag får i mig mina mackor och min nyponsoppa. (tänkte skriva nyponjuice först...? Dödligt säker på att det hette nyponjuice... Var fick jag det ifrån?)

Jag ringde en snubbe på My's jobb förut när jag var hemma en sväng för att käka lunch, och nu sitter jag och håller tummarna stenhårt för att jag får ett extrajobb på samma ställe... Han lät inte helt negativ även om han påstod att de hade ett överflöd av tjejer (vilket rimmar lite illa med att My säger att det typ bara jobbar killar där...) men han sa att det ju hänger på vilka tider man kan jobba osv, så får hoppas att det funkar. Gör det inte det så gör det inte det, då får jag söka nåt annat istället. :)
Har annars tillbringat större delen av dagen med näsan ner i mitt block och med fingrarna ständigt bläddrandes eller hamrandes knappar på miniräknaren. Jag har med andra ord inte gjort så mycket annat än pluggat hållf. Och just när jag tror att jag faktiskt, FAKTISKT, börjar fatta så dyker det upp ett nytt helt omöjligt tal. Känns bra såhär några dagar innan tentan. Jag är skeptisk till om jag kan festa på lördag, känns som att söndagen kommer vara helt borta pluggmässigt då liksom. För även om jag inte blir bakis (tack pappa för de generna!) så lär jag ju bli rätt gött seg och knappast se fram emot en massa timmar i skolan...

Denna låt har gått varm i spelaren idag, inte för att det faktiskt varit en dålig dag, har vart helt ok, men för att den är så förbannat grym och för att den precis beskriver hur jag känner mig vissa dagar. ♥

 

Satt och skickade över lite musik till Anna-raringen också då hon behövde uppdatera sin mp3 och hitta denna gamla goding. En gammal favoritlåt som också beskriver mina deppdagar rätt bra. Hittade ingen vettig video, alla hade bara klippt ihop en massa bilder eller scener från olika videos så munrörelserna var inte synkade med musiken vilket störde mig enormt. Då blir det en sådan här video istället.

 

 

Nu skall jag roa mig med disken en stund och sedan sova. Lekt som en galning med katten så hoppas att han är uttröttad och låter mig sova i natt... *hoppas hoppas hoppas*

 

Godnatt



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: