En till spelnörd... o_O

En liten tanke med att skaffa Stitch var att han skulle hålla mig sällskap medan Erik spelar så att jag inte känner mig så ensam, men något måste ha gått snett i den ekvationen för... nu har jag plötlisgt två stycken speltokiga killar i hemmet... o_O





Och dessutom så gillar han ju sladdar ja... Den till Eriks hörlurar är för tillfället en favorit.
Hade inte med mig kameran så fick ingen bild, men han är precis lika fascinerad av TV-skärmen när Erik spelar Wii som dataskärmen när han spelar WoW. :P

Dessutom dyker han hejvilt efter mina äggmackor just nu... Får ett skarpt nej, cirkulerar några varv på bordet och gör sedan ett nytt försök. Just det här att han är på bordet är lite jobbigt, jag vill egentligen inte ha honom där, men han älskar att sitta i fönstret på fönsterbrädet och enda sättet att komma dit är via bordsskivan. Har testat att skjuta in stolarna under bordet men då klättrar han bara på stolsryggen (rätt fräckt att se btw) så vet inte riktigt vad vi skall göra... En smula jobbigt att vifta bort hans nos var tredje sekund så, men när jag ställer ner honom på golvet så tar det bara tio sekunder och så är han uppe igen och hänger över min tallrik... Förslag på lösning?

Nu är det prata med E som gäller, och sedan nana.
Puss på er


Hanna

de e bara o vara envisare än katten;) hoppas allt e bra m dig annars.. kram kram

Sandra

seriöst det måste ni fixa. katt på bordet är döden. mitt tips är vatten i en blomflaska (lr vad man nu söger) o varje gång katten gör nåt den inte får så får den enn rejäl dusch i stället. funkar inte flaska får ni hälla en hel balja. det lär ge effekt. lätt värt att torka upp skiten om det får katten att sluta.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: