En favorit i årets Idol.

Han här är så skön. Helklart min favorit bland killarna. Helt underbar röst och så är han ju rätt söt också, vilket väl inte skadar i Idol kanske... ;P

Sitter och mölar kokosbollar just nu. Sådär bra. Ska ut och spela frisbeegolf med Sandra sen men det kommer ju inte kompensera ett jota. Dum är man. Men gott är det.



Sara

Ha ha, samma favorit ser jag! =) Jadu bra fråga det där med upplägget. Det är iaf 8 som tittarna röstat vidare och sen ska juryn välja 4 av de som inte kommit vidare än. Men tydligen ska det vara någon slags "final" imorgon.. Men de är ju redan 12 då som jag tror det brukar vara i de riktiga finalerna sen så vet faktiskt inte vad de ska göra imorgon..? Kankske veckofinalen börjar imorgon? Det är väl bara att vänta å se antar jag =)

Sara

Ha ha, ser att vi har samma favorit. Jadu bra fråga om upplägget. De är 8 st nu som tittarna röstat fram och sen ska juryn välja 4 av de som inte kommit vidare än. jag trodde att det bara skulle vara 12 st på veckofinalerna men de ska vara nåt imorgon med så vet inte vad e ska göra då faktiskt.. det är väl bara att vänta å se antar jag =)

Sara

Nu blev det 2 näsan likadana kommentarer eftersom första kommentaren inte ville visa sig fören EFTER jag skrivit den andra ^^

helena

min favorit också, helt klart :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: