Guten morgen och allt det där dretet.

Sitter här och käkar frukost... Börjar om en minut. Lär bli en gnutta sen så. Saken är den att jag inte riktigt bryr mig. De flesta kommer sent till den här kursen. Eller tja... Vi som brukar komma lite sent eller precis i tid till alla andra kurser kommer numera mer sent (ibland mycket mer..) och de som alltid är där med god marginal kommer nu precis i tid eller någon minut sent. Min förklaring till min sena ankomst är:
1) Jag gillar ändå inte lärarn.
2) Är en megaslapp kurs så är ju bara att gå in och sätta sig och rita oavsett när man kommer.
3) Det finns alltid plats. I andra kurser har man tur om man får sitta längst bak mellan två pers som man vanligen helst inte hade satt sig emellan, men i den här kursen är det inga problem.
4) Om alla andra gör det så får la jag också göra det? Är ju så världen funkar. ;)

Äh, det regnar ute, jag är trött, har megamensvärk, och har inget bröd så jag kan inte göra mackor att ta med till skolan. Har väl kanske egentligen en matlåda men då måste jag ha vitlökssås till och då kommer jag gå runt och lukta mumma resten av dagen... Vilket väl iof ingen dör av. Får bli så.

Nej, dags att sätta på sig lite kläder och bege sig kanske...?
Doh.


Joel

hämnas, gå till läraren och andas lite.



Ha någon klassisk ursäkt typ, "Kan du hjälpa mig med det här problemet".. Man ska inte slösa vitlöksdoft på ingenting!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: