Härmed inleds kampen...

Hädanefter skall Stitch INTE få vara på bordet. Även om man nu bortser från den hygienska aspekten (som jag egentligen skiter rätt gött i) så är det ett helvete att käka eller sitta vid datorn som det är nu. Skulle käka makaroner och korv förut, hehe, det gick ju sådär bra. Fick tillsist be Erik plocka ner honom och hålla honom borta så jag kunde käka upp i fred. Och sedan har vi då det faktum att han älskar dataskärmar, vilket ju funkar rätt bra vid Eriks dator då han har en stationär, men är mindre kul med min laptop när han skall så nääära skärmen han bara kan => han sitter med andra ord mitt på mitt tangentbord och trycker in alla möjliga tangenter samtidigt vilket skapat en del problem, som tex att olika menyer bara *poff* försvinner... Sedan tror jag att han gillar det även för att det är varmt, för hittar honom ibland liggandes tvärs över min dator/mitt tangentbord typ sovandes...

Well, nu sover han inne vid Eriks dator iaf, så tänkte la gå och lägga mig jag med. :P TIDIGT också för en gångs skull! :D Och då har jag ändå hunnit med och färga håret och diska. :P Ibland så. ;P

Pöss på er


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: