Hehe, en liten tanke...

När man sitter inne och kikar på andras bloggar och 99% av deras kommentarer består av "sv: tack, du då?" eller "sv: Hehe, ok. Hur är det själv?" eller ännu hellre "Hejsan. Vad är Bloglovin då?" då vet man att den personen raggar folk som en galning och är inne och kommenterar på andras bloggar bara för att få folk att hitta till ens egen. Vilket väl iof inte är så dumt om man vill ha fler läsare men jag tycker då att det är rätt töligt att få sådana kommentarer skickade till mig: "Hejsan, fin blogg. Ska vi lägga till varandra på Bloglovin?" Eh... nej?

Nu ska jag kasta i mig resten av min frukost, blåsa håret och bege mig.
Och välja kläder för det har gått sådär bra hittills... Varför har jag inga vettiga vinterkläder...?!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: