Hemma tidigt...

Hemma tidigt från skolan, sådär sugen på mer hållf efter 4 timmars övning... Plus att jag är allmänt sketatrött. Hade en bindgalen katt i sängen igår när jag skulle lägga mig, han hoppade på magen, jagade mitt hår, bet i mina fötter, kröp under täcket och sparkade på min rumpa och levde rent allmänt rövare i hela sängen. Fick nog och kastade ut honom ur rummet och stängde dörren varpå han sätter igång och klöser på dörren och jamar som en galning. Blev en gnutta irriterad. Tur för honom att han är söt, annars jävlar...

Hade en liten tanke att jag skulle dra till gymmet nu när jag ändå var hemma så tidigt men... jag vet inte, den måste ha flugit sin kos, för nu har jag fanemig ingen lust whatsoever. Jag är nog obotligt lat helt enkelt. Najjs. Ingen som kan dra med mig? Jag borde (måste...) verkligen träna...

Meeen, tills det sker så kan jag ju sitta här och mumsa godis och kolla på anime eller nåt, right?
Pöss


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: