Illa illa illa...

Just gått igenom lösningsförslagen till gårdagens tenta som ligger ute, och det känns sådär. Jag har missuppfattat en fråga totalt och de andra gick väl... sådär. Speciellt med tanke på att jag knappt ens svarade på tre... av fem... Jag behöver bara klara en men... tja... Well, vi får la se. Får hoppas att de är snälla i rättningen.

Skulle in och registrera mig på Maskinelement och fick det här meddelandet:
"MSGB23Personen har villkor på kursen aktuell termin.   Registrering är inte tillåten.  Du är nu registrerad på MSGB23"

.....?

Det ser inte ut som att jag är registrerad dock... Nope, är jag inte... Nu är ju frågan varför. Hållfen är ju inte rättad än om de nu skall gå på den... Mekaniken har jag ju klarat... och materialen... vad måste man ha för att få gå maskinelement tro?

Oj, nu börjar klockan bli mycket. Skall ner till stan med Helena och försöka hitta en present till syrran. Och om jag har tur även någon snygg vintertröja åt moi. ;P

Puss på er


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: