Inget nytt på den fronten...

Sitter och lyssnar på Mimikry och Dia Psalma medan jag velar fram och tillbaka. Men nu har jag (nog) bestämt mig. Jag skall på mässan imorn med Helena. Lär la dra runt 10 och kanske är tillbaka vid 14-15. En aning sent egentligen. Eller väldigt sent egentligen.
Lär inte bli nån fest på kvällen iallafall. Det hinns inte riktigt med. Och även om jag gärna hade velat gå ut (och de säkert kommer få überjättemegaroligt som det brukar bli när jag skippar) så kommer det komma fler fester. Sådana här mässor är dock lite mer sällsynta. Och jag får la sitta kvar länge i skolan på kvällen istället då. Hållfen känns faktiskt rätt ok som det är nu, och jag har ju både söndag och måndag på mig också så skall nog gå. Jag håller iallafall tummarna stenhårt. Kan ju faktiskt gå upp tidigt imorn också och kolla på lite tal. Hade ju inte skadat, men lär ju knappast hända när möjligheten finns att sova. :P

 

Mobilen surrar till och man tror ett ögonblick att det är Erik. Men icke. Kanske kan vänta mig ett samtal senare om de vill bli hämtade nere i stan dock. Är jag säkert sugen på där vid 2-3. Brukar jag vara.

 

Katten har börjat bli galen också. Skönt. Hade ju vart synd om man fått sova ordentligt en enda natt liksom. :P Skall vika lite mer tvätt som tar upp sängplats och sedan är det kanske dags att sova...

 

Godnatt



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: