Lite ont om tid...

Har lite planeringsbekymmer... Helgerna framöver är rätt fullspäckade och allt får inte riktigt plats i mitt schema, så vad skall skippas och vad skall prioriteras...?
¤ Nästa vecka är det tänkt utgång med brudarna vilket är najjs, men samtidigt så måste jag verkligen plugga då hållftentan är på tisdagen efter, så jag har inte riktigt råd att ligga hemma bakis hela söndagen. Skall även trycka in ett mässbesök med Helena var det tänkt. Lördag eller söndag vet jag dock inte...
¤ Helgen efter det är det Halloween och party hos Becka eller Simon eller vem det nu hamnar hos. Blir säkert najjs. Måste bara finna lite tid att tänka ut och införskaffa någon dräkt... Ingen aning om vad jag skall satsa på för något heller så kan ju ta sin tid.
¤ Sedan fyller jag den 4e så hade tänkt ha fest den 7e, men Helena sa nu under promenaden att hon jobbar då så funderar på att ta den 6e istället om det funkar för resterande parter... Är väl egentligen vilket som för min del. Dock så fick jag ett samtal förut från sommarjobbet (dolt nummer så svarade inte men Ingela hade pratat in ett meddelande) att årets personalresa är precis då, den 7e-8e så i så fall så måste jag ju hem till uddevalla då och det hade jag ju inte riktigt planerat... Hade verkligen tänkt vara med iår för personalen var helnajjs, och förra året låg den ju precis innan en tenta så passade ju sådär bra. Men... den ligger ju inte så jäkla bra i år heller faktiskt... Gaah, vad jobbigt det blev... Alltså, jag måste ju inte nödvändigtvis ha en fest heller, var mer att jag var lite sugen...
¤ Sedan har Danne och Elin inflyttningsfest den 14e så är inte bara att flytta festen heller...

Suck.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: