Lite pirr i magen...

Sitter och skummar igenom alla papper för att se om jag missat något viktigt medan jag försöker få i mig lite pyttipanna. Har en massa blåsor i munnen så är inte så där särdeles trevligt, men måste ju ha mat i magen om jag skall sitta still och göra en tenta i 5 timmar... Jag är jättenervös men det känns ändå rätt ok... Såvida de inte cepar till uppgifterna något kopiöst då... Det har man ju vart med om tidigare. Trott att man kunnat skiten och sedan skall de jävlarna sätta en twist på varenda jävla uppgift och så går man därifrån med ett U. Härligt. Men oavsett hur det går så skall det bli skönt när det är över. Efter ikväll har jag inget schemalagt förrän på måndag. Underbart. Blir långhelg hemma i Uddevalla som gäller. ^^

Nej, fokus. Wish me luck.
Puss


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: