No lust today liksom.

Nu hade jag egentligen tänkt skriva ett jätteroligt och gärna givande inlägg... Men min kreativitet och humor måste förvunnit ned i slasken med en veckas diskäckel (matrester, fett, hår, you name it). I takt med att fingrarna mer och mer började likna russin antar jag att lusten att roa någon annan jävel än mig själv liksom... försvann. Svårt att roa ens mig själv dock då jag sett fram emot en myskväll med E, men visst inte fick det... Var visst "det bästa raidet på hela veckan" idag så det gick ju inte att missa. Jag som hade för mig att onsdag var raidfri dag? Hmpf. Bara oridinarieraid-fri dag uppenbarligen. Äh, borde kanske hajjat det vid det här laget. Selektivt minne I guess.

Lär sova bra idag iallafall (om jag inte blir anfallen i sömnen av Stitch that is...) då jag både vart i skolan (woho, duktiga mig) gått promenad med Helena och tränat combat med Johanna. :P Känner redan träningsvärken komma smygande. Får se om jag kommer upp imorgon. Ingen direkt förlust om så inte är fallet.

Tänkte avsluta med lite fet musik:

...

......

Tja, hade tänkt iallafall om inte youtube cepat loss totalt på mig. Fitta. Well, ni får la försöka överleva utan den låten ändå då, även om jag inser att det blir svårt. Kämpa.

Godnatt


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: