Sikken lördagskväll...

Jag hade ett jättebra inlägg i huvudet i morse, men då blogg.se valde att cepa sig så bidde det inget med det.
Synd för er tycker jag.

Sitter just nu och försöker komma på något att göra. Hade funderingar på bio men fanns inga bra platser kvar så den idéen är väck. Vad kan man mer sysselsätta sig med då? Inget bra på TV heller... Ingen aning om vad vi skulle kunna ladda ner... Tanken är att fixa hämtmat, troligen donkan för E och thai för mig. Såvida han lovar att inte käka upp mina rester that is. Don't like.

Är bara helt slö och orkeslös. Skulle kunna bero på att jag käkat en tallrik flingor och två mackor på hela dagen... Hade tänkt mig lite fläskfilé och klyftpotatis när jag kom hem, men E hade visst paxat de resterna...? o.O
Får man göra så?



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: