So damn oeffektiv...!?

Suttit en heldag i skolan, ca 9.30 (glömde ställa klockan igår...) till 22. Vilket ju naturligtvis låter väldigt bra. Om jag faktiskt hade gjort något vettigt på alla dessa timmar that is. Jag har varit så sjukt jäkla oeffektiv idag så det är inte sant. Jag är FORTFARANDE inte klar med mitt formelblad och tentan är imorgon?! Nu är den visserligen på eftermiddagen så har en massa timmar på mig och är inte så mycket kvar men ändock?! Erik är förbluffad (mitt ord, inte hans) över hur seg jag är. Well, har han inte listat ut det än och han har ändå varit ihop med mig i snart tre år... Då är det han som är seg tycker jag. ;P

Jag har lite ångest över tentan men ändå inte så mycket som jag trodde. Det är vissa delar som jag faktiskt kan rätt bra och där hoppas jag att jag sätter rätt mycket poäng. Fick (äntligen?!) hämtat ut sista inlämningsuppgiften (dagen innan tentan...?) och vi fick 1 poäng hela bunten. Tydligen är τmax=2τa och inte bara τa... Av någon anledning vi inte lyckades lista ut. Lite surt när man fått full pott på alla uppgifter innan, men shit happens. Jag behöver 5,5 poäng för godkänt vilket betyder lite drygt en uppgift felfri av fem möjliga. Not gonna happen, men man får la skrapa och göra sitt bästa. Bara att hålla tummarna. Kommer nog gå prima. Inte råd att kugga en till, så jag SKALL klara den.

Nu är det sovadags iallafall om jag skall orka upp imorgon.
Puss på er


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: