Totalt le på allt.

Fan, är helt le på allt. Har en jättebra bok som jag egentligen vill läsa - inte sugen nu. Har en jättebra animeserie som jag sett typ halvvägs - vill inte se mer nu. Hittat några nya serier som verkar bra - orkar inte ladda ner dem. Borde verkligen plugga hållf - not gonna happen. Borde träna - för lat. Borde städa - som sagt, för lat. Kan leka med min jättesöta lilla kattunge - ids inte. Borde laga mat då jag är hungrig - varför det när det finns godis? Kan ju spela TV-spel, men bara för att X-boxen är trasigt så vill jag absolut spela det. Borde vika tvätt - absolut ingen lust. Vad jag VILL däremot är att sova, men jag vet av erfarenhet att det inte kommer bli den där halvtimmen som jag försöker övertyga mig själv om, jag kommer sova flera timmar. Och sedan är dagen borta och det är bara att slappa någon timme innan det är dags att sova "på riktigt". Så jäkla dum är man.


Anonym

Hallo sweetheart! Allt bra med dig idag? :)



Btw, ska vi följa varann via bloglovin? :D



Kramar

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: