Vad göra vad göra vad göra vad göra...?

Bör nog fixa mig lite mat ändå, har bara käkat en banan sedan jag vaknade vid halv 8 och nu är klockan 4... Kanske dags. Sååå... makaroner och korv eller pyttipanna med ägg..? Hade egentligen velat ta lite av kycklingen som jag fick med mig från sittningen och bara fixa lite klyftpotatis till men Erik ville ha det efter träningen idag så kanske får låta bli det ändå... :/ Sååå, korv lr pyttipanna, korv lr pyttipanna, korv lr pyttipanna...?

Sedan funderar jag på om jag måste klippa kissens klor... De är väldigt krökta och han fastnar i saker/tyger hela tiden (vilket skapar underbara hål och noppror i alla mina kläder, grr). Saken är att han håller på och klöser på vardagsrumsmattan hela tiden så tänkte att det borde räcka, speciellt eftersom han skiter totalt i den fina klöspåle jag köpte åt honom (åter: grr), men det kanske inte räcker ändå...? Och har aldrig klippt klorna på en katt förut så är la sådär sugen på det kanske... Någon som vill göra det åt mig? ;P


Angelica

Jättefin blogg! :) Allt bra med dig idag? ;b

Linda

Idag är det ganska lätt att tjäna extra pengar på sin blogg, kolla in länken för mer information om detta:



http://lindabergqvist.blogg.se/2009/october/vill-du-tjana-pengar-pa-din-blogg.html

m'

snygg blogg! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: