Behöver bara avreagera mig lite...

Är det bara jag som stör mig nåt fruktansvärt på de nya grejerna på blogg.se? Tex att man bara kan se sitt allra senaste inlägg när man trycker på Blogg, ist för att se alla tidigare ihop med ev bilder och kommentarer? Nu måste man klicka in på kommentarer och då välja månad istället för att kunna se alla på en gång. Skitstörande tycker jag... Ska det vara så eller är det bara min sida som cepat ihop?

Fast iof, så är det mesta idag skitstörande. Jag är grymmet trött av någon anledning, mysko då jag faktiskt sovit rätt ok inatt, bara vaknat en sisådär 8-10 ggr kanske (...  -_-'' ) och skall snart iväg och hålla i stadsvandringen. Längtar sååå mycket. Inte. Äh, blir säkert kul om jag bara kan ta och vakna någon jävla gång.

Något annat, eller snarare annaN, jag stört mig på idag är Malin. Jag har svårt att bestämma mig för vad jag tycker om henne... Hon är jättetrevlig, och snäll och go, men ändå stör jag mig på henne av någon anledning...? Jag tror det beror mycket på att hon tar så stor plats. Hon pratar hela tiden, har alltid åsikter och erfarenheter, är totalt överambitiös (det kan störa mig till vansinne), gillar att bestämma och bossa och tar liksom alltid... över. Både jag och My var glada att hon inte valde stadsvandringen ihop med oss för då skulle vi helt enkelt inte få säga något eller hålla i något, utan hon skulle helt ta över. Nu har hon dock kommit i efterhand och sagt att hon skrev upp sig på stadsvandringen trots allt men att det visst inte kom med i papprena... Så vi får la se hur det blir... Hon tog en stor del av vinstigen också trots att hon inte höll i den heller... Och ibland kan det ju vara skönt med någon som gärna redovisar, eller pratar, eller kan ta över all uppmärksamhet och ansvar, men ibland... Ibland är det faktiskt skönt att få göra något själv också.

Det värsta är dock att alla älskar Malin, så det är lite svårt att lufta sina tankar och känslor emellanåt då det är svårt att hitta folk som håller med, och sedan vill man ju inte gärna prata skit om sina klasskamrater heller, är rätt dålig stil. Då är det ju tur att man har en blogg som ingen typ ändå läser så man kan skriva av sig en smula. ;)
Det dumma är bara att när jag är på det här humöret och allt (ALLT!) liksom stör mig, då kan jag knappt hålla mig från att himla med ögonen eller pusta så fort hon öppnar munnen... Och det hade ju vart sådär diskret. ;P

Nej, slänga i sig någon mat och sedan göra sig iordning kanske...?
Puss på er


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: