Dags att svara kanske...?

Jag har btw skickat iväg tre mail till lite olika kontaktpersoner på Örebros katthem och frågat om några kattungar för tänkte att vi kanske kunde adoptera någon därifrån, men har fortfarande inte fått något svar... De kanske inte vill bli av med kattungarna...?


Simon

Eller så är det katterna som bor där och som adopterar bort människor? Och katterna har inte lärt sig e-mail så det måste vara därför de inte svarar...

helena

Fusk. jag vill oxå ha en liten krabat här hemma... fast jobbigt med allt hår som klibbar sig fast och flyger omkring iofs:S har ni bestämt vad den ska heta? jag hade döpt min till typ kurt, arne eller alfred :)

Daniel

De e säkert så fästa vid dom!

(men det e inte jag som e Stina till bilden du kommenterade.. det var aldrig min mening att få dej å tro det.. det e ju stina.. menade att jag var lika knasig som hon när jag va 8 å kallades för stina ;) Missförstånd)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: